Nowe otwarcia w sieci franczyzowej Carrefour w 2017 r.

150x110

W I kwartale 2017 r. do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 26 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte we wszystkich regionach kraju, głównie na Mazowszu.

Łącznie z otwarciami w grudniu ubiegłego roku, sieć franczyzowa Carrefour w Polsce powiększyła się w ciągu ostatnich 4 miesięcy o 50  placówek we wszystkich formatach Carrefour. Najwięcej przybyło sklepów express minimarket, które są dedykowane lokalizacjom miejskim i wiejskim. Są to sklepy samoobsługowe, o powierzchni do 500 mkw, ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych. Do sieci dołączyły też placówki express convenience, z nowymi konceptami Food To Go i Bistro, z czego 2 w śródmieściu Warszawy zostały uruchomione w ramach współpracy ajencyjnej. Express convenience to format przeznaczony dla lokalizacji miejskich o dużym natężeniu ruchu, który ma zaspokoić potrzeby żyjących w biegu mieszkańców dużych miast. Carrefour otworzył również nowe sklepy pod szyldem  Globi, a także specjalistyczne placówki z logo Galeria Alkoholi, które oferują klientom szeroki wybór produktów alkoholowych ze wszystkich kategorii, w atrakcyjnych cenach.

Nowe placówki Carrefour zostały uruchomione m.in. w: Lublinie, Białce Tatrzańskiej, Opolu, Walimiu, Krakowie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Warszawie.

W strategii rozwoju multiformatowego Carrefour, sklepy osiedlowe zajmują bardzo ważne miejsce. Stale pracujemy nad wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań i atrakcyjnością naszej oferty, aby z jednej strony klienci byli zadowoleni z wygody zakupów i wyboru towarów, a z drugiej – by nasi partnerzy biznesowi byli usatysfakcjonowani współpracą z Carrefour. mówi  Marek Lipka, Dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego, stabilnego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek.

Carrefour Polska modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Carrefour pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.


dostarczył infoWire.pl